BÄSTA

Hejsan alla! Idag är det studiedag och jag vaknade upp hemma hos dea dit jag stack inatt med Alicia & Elma. Och efter jag vaknat var det fullt schema. Jag åkte till Oskarshamn för att fixa nytt pass, handlat hela dagen till discot min klass & jag håller för småbarnen imorn och sen tjejkväll på solhem där det bara var jag & Elma som befann oss. Mycket skönt faktiskt. Kom iallafall hem nyss och sitter & avnjuter en skål med fil, müsli, banan, hallon valnötter & kokos. Till det kör jag en fet smoothie. Samtidigt som jag kollar på "hela Sverige bakar" vilken jävla kväll haha ;)

Nu blev det lite långtråkigt med all text så slänger in bilderna på kvällens godheter! Kramar /Nellie ❤



Kommentarer
amanda

jättefin header! allt bra med er? :)
kram

2012-09-28 @ 17:35:16
URL: http://amandaengberg.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0