UV-FILTER


Hejsan Ebba här. Idag har jag varit i kalmar och äntligen tagit mig tiden att köpa ett nytt uv-filer till kameran. Som ni ser på bilden så har mitt gamla gått sönder. Det var i somras så har varit utan ett tag och det har inte känts så bra. Till alla er som inte har något skydd till er kamera så rekomenderar jag att ni köper det för det är verkligent bra! :) 
Var även på guldfågeln arena med fotbollslaget och såg när Sveriges U21 lag mötte Ukraina. Vi vann med 2-1, dock tycker jag faktiskt lite synd om Ukraina. Tror att Nellie kommer att lägga upp några bilder från matchen lite senare. Men nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och titta på någon bra film. Kram kram 
 


Kommentarer
Anonym

Kan du inte göra ett inlägg med din kamera-utrustning? :)

2012-09-15 @ 21:57:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0