SÖNDAGSÅNGEST

Hejsan :)
Vi alla tre är samlade hemma hos Ebba trötta & slitna efter gårdagen som bestog av härligt folk, alkohol och massa promenader. Vi började i hembygdsparken men det tog inte lång tid innan polisen kom och tog allas alkohol, dock klarade jag mig som tur va. Vi gick vidare hem till mig men stack senare då jag inte ville ha nästan 50 pers hemma. Vi fortsatte kvällen utomhus, och när klockan närmade sig 1 så släppte jag in mina kära vänner i mitt hus och somnade. Det va en sjuk natt, både roligheter och tråkigheter..Men hade inte förväntat mig något annat. Imorn börjar skolan, så nu får ångest/bakis dagen leva vidare. KRAM / Nellie

Bjuder på en dyng instagrambild på mig och barndomsvännen Mathilda ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0